SEO Optimalizace - Rádi za sebe necháme mluvit výsledky naší práce...

Optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO)

Naplnění Vašich marketingových cílů je určeno počtem uživatelů a potenciálních zákazníků, kteří navštíví Váš web. Návštěvnost nejvíce ovlivňují internetové vyhledávače, jako je například Google nebo Seznam. Kvalitně optimalizovaný web se ve výsledcích vyhledávačů dokáže umístit na prvních pozicích a přivést tak více zákazníků.

Cílem optimalizace pro vyhledávače je, aby Váš web navštívilo co nejvíce cílových (konverzních) zákazníků, tedy uživatelů, kteří mají evidentní zájem o Vaši službu či produkt. Vhodně zvolíme klíčová slova, která úzce souvisí s oborem, ve kterém podnikáte a podle kterých uživatelé internetu hledají konkrétní službu nebo produkt. Dále upravíme celkovou strukturu webové prezentace tak, aby odpovídala standardům, důležitým pro vyhledávače.

Jak optimalizace pro vyhledávače probíhá

  • Stanovení strategie

    Nejprve je stanovena strategie optimalizace stránek pro vyhledávače. Zde se zaměříme nejen na sestavy klíčových slov, podle kterých se budou jednotlivé stránky optimalizovat, ale také na plán budování zpětných odkazů.

  • Vlastní optimalizace stránek pro vyhledávače

    V dalším kroku jsou realizována veškerá doporučení, která vyplývají z auditu stránek a strategie optimalizace.

  • Budování zpětných odkazů

    Vyhledávače hodnotí relevanci stránek také podle počtu a kvality zpětných odkazů, které na ně z internetu ukazují. Budování zpětných odkazů by tak mělo trvat po celou dobu existence webových stránek.

  • Měsíční zpráva

    Každý měsíc Vám zašleme zprávu, ve které zhodnotíme efektivitu optimalizace. Ukážeme Vám, na jakých pozicích se Vaše stránky ve vyhledávačích umisťují, jakou měly za dané období návštěvnost, kolik návštěvníků se konvertovalo na zákazníky a další důležité ukazatele efektivity optimalizace.

Řízení PPC kampaní

Chcete na své WWW stránky přivést mnohem více zákazníků? My víme jak. Cílená a řízená reklama dokáže přivést nikoliv nejen návštěvníky, ale také zákazníky, kteří poptávají Váš produkt či službu. Jedním typem těchto reklam jsou systémy PPC.

PPC znamená Pay Per Click, tedy platba za proklik na webové stránce. Placené kampaně jsou reklamní produkty, které umožňují zadání inzerátu a klíčových slov, na která se inzerát bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. V současné době existuje pět placených kampaní. Sklik, provozovaný společností Seznam, AdWords, provozovaný společností Google, AdFox, provozovaný společností Centrum, eTarget a BBkontext. Inzeráty se neplatí za období, ale za to, když na ně lidé klikají. Tyto metody se řadí mezi PPC systémy spadající do oblasti SEM (Search Engine Marketing).

Proč přenechat řízení PPC kampaní nám

  • Vybereme za Vás vhodná klíčová slova

    Dle našich zkušeností s optimalizací víme, na jaká slova se vyplatí inzerovat a na jaká nikoliv.

  • Vaše inzeráty se budou umisťovat na předních pozicích zobrazení

    Dokážeme vytvořit inzeráty s velkou mírou prokliku a nastavit u nich optimální cenu za proklik tak, aby se umisťovaly na předních pozicích.

  • PPC kampaň je neustále pod dohledem

    Průběžně sledujeme výsledky umisťování inzerátů a cíleně měníme sestavy klíčových slov podle aktuálního vývoje konkurence. Současně sledujeme, zda PPC systém přivádí skutečně zákazníky, nikoliv jen návštěvníky.

  • Vytvoříme reklamní texty, které zákazníky přilákají

    Zaměstnáváme odborníky, kteří se specializují na jednotlivé aspekty a řízení reklam ve vyhledávačích. Texty, které vytvoří, jsou napsány tak, aby dokázaly zaujmout.

  • Minimalizujeme náklady na Vaši reklamu

    Samozřejmostí je i finanční řízení marketingové kampaně. Nikdy nezaplatíte více, než je nezbytně nutné.